poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Natura Siberica - szampon neutralny - mój ulubieniec do mycia włosów

Moja przygoda z rosyjskimi kosmetykami zaczęła się już dobre 2 lata temu. Moimi pierwszymi produktami, które zamówiłam były szampony z łopianem do włosów osłabionych.



Moje pierwsze zamówienie możecie sprawdzić tutaj:

Moja nowa pielegnacja wlosow



Trochę później dowiedziałam się o kosmetykach Natura Siberica i szamponie neutralnym. Gdzieś przeczytałam pozytywną recenzję, że jest bardzo łagodny dla skóry głowy, ładnie oczyszcza i sprawdza się praktycznie na każdych włosach.
Na początku roku złożyłam moje zamówienie kilku rosyjskich kosmetyków i na mojej liście znalazł się właśnie szampon neutralny i kilka innych produktów z Natura Siberica. Moje zamówienie składałam w Polsce i odberałam je przy okazji pobytu u rodziny.

Moje kosmetyczne zakupy z Polski (rosyjskie kosmetyki)



Szampon neutralny sprawdził się na moich włosach idealnie i to od samego początku. Z szamponami z łopianami miałam na starcie trochę problemów- włosy były szorstkie i cieżko się rozczesywały. Z kolei szampon neutralny już po pierwszym użyciu sprawia, że włosy ładnie się sprawują. Są gładkie, śliskie i nie mam absolutnie problemów z ich rozczesywaniem. Zapach szamponu jest bardzo łagodny i przyjemny. Usuwa bardzo ładnie zanieczyszczenia, w tym oleje i co najważniejsze nie podrażnia skóry głowy. Wcześniej miałam tendencję do występowania małych pryszczy na głowie, a teraz ich nie mam w ogóle :) Szampon nie wzmaga również przetłuszczania włosów, a dodatkowo ma bardzo dobry skład, bez parabenów i sls-ów.
Do rozczesywania włosów morkrych używam nadal  szczotki wet brush, jest perfekcyjna:

Porownanie szczotki wet brush z tangle teezer


Z szamponu jestem na tyle zadowolona, że złożyłam na niego większe zamówienie :) W Niemczech jest on niestety trochę droższy niż w Polsce, ale uważam, że jest wart swojej ceny. Zamówienie składalam tutaj: http://www.euroshop-24.eu/. W Polsce ceny zaczynają się od 20-stu złotych, a w Niemczech od 7,5 EUR za 400ml butelkę.
Oprócz szamponu neutralnego wzięłam jeszcze na próbę szampon do włosów zniszczonych - fioletowe opakowanie. Zobaczymy jak się sprawdzi...


W moim ostatnim zamówieniu znalazła się również odżywka do włosów o efekcie laminowania (pomarańczowe opakowanie) Włosy po jej zastosowaniu mają być gładkie jak po laminowaniu. Na moich włosach sprawdza się ta odżywka bardzo dobrze i są naprawdę gładkie.



Jestem ciekawa czy znacie te produkty i jak się u Was spisały. Szampon neutrlany zagości już na stałe w mojej łazience :) Przy następnym zamówieniu wezmę też glinki, które są również fajne.

cdn.
pozdrawiam
Kinga

11 komentarzy: