czwartek, 14 maja 2020

Mój kanał na youtube na temat pięknych liter, czyli brush letteringu

Witam po ogromnie długiej przerwie!

Postanowiłam od czasu do czasu skrobnąć coś na moim starym blogu - nowy na temat brush letteringu już znacie .
Moje umiejętności są coraz większe, że zaczełam nawet tworzyć kursy online w tej tematyce :)

brush lettering tombwo


brush lettering  edding


Jeśli interesuje Cię ten temat koniecznie zajrzyj na mojego bloga i pobierz bezpłatny narzędziownik, który pokaże Ci jak zacząć naukę brush letteringu.

Pobierz bezpłatny narzędziownik


Ostatnio zaczęłam również tworzyć na youtube. Filmy pojawiają się regularnie. Odwiedź koniecznie moje konto, aby zobaczyć jak ja to wszystko robię :)



Mam nadzieję, że ten wpis Ci się podobał. Do usłyszenia już wkrótce!


4 komentarze: