niedziela, 18 sierpnia 2019

Hand lettering - ebook z szablonami i ćwiczeniami do nauki letteringu

ebook do nauki Hand lettering 'u już w sprzedaży!!!


ebook - Hand lettering
Dwa lata temu znalazłam dla siebie wspaniałe hobby, a mianowicie Hand lettering 🙂 to hobby pochłonęło mnie do tego stopnia, ze zaczęłam prowadzić na instagramie aktywnie konto o tej tematyce, potem założyłam bloga, którego zmieniałam w profesjonalna strona internetowa a na koniec zbudowałam shop online. Wczoraj pojawił się w sklepie mój autorski eBook na temat Hand letteringu. Zachęcam Cię do obejrzenia mojej strony, zostaw mi komentarz na blogu. 

Link do ebooka



Co znajduje się w moim ebooku?

WSTĘP
1. Co to jest w ogóle hand lettering?
2. Materiały
3. Podstawy hand letteringu
4. Jak trzymać prawidłowo brush pena w ręce
5. Brush lettering
6. Faux Calligraphy
7. Bounce Lettering
8. Ribbon Lettering
9. Blending
10. Layout – czyli tworzymy kompozycję
11. Ramki i wstążki 
12. Inne elementy ozdobne
13. Projekty
14. Biblioteka inspiracji
15. Alfabety i karty do ćwiczeń


W 15 rozdziałach pokażę Ci krok po kroku jak wykonać piękny, niepowtarzalny lettering.
Zaczynamy od podstaw czyli materiałów- papier, brush peny and Co. W kolejnych rozdziałach poznasz poszczególne techniki i pokażę Ci jak prawidłowo trzymać brush pena w ręce. W przewodniku znajdziesz mnóstwo szablonów i gotowych projektów. Każdy rodział rozpoczyna obszerna teoria z przykładami i ćwiczeniami. Ponadto przewodnik zawiera 7 moich autorskich alfabetów, które możesz przećwiczyć na szablonach przygotowanych pod rożne brush peny (małe i duże).
Mój przewodnik to obszerne kompedium wiedzy, ćwiczenia są tak skonstruowane, że osoby początkujące od razu mogą stworzyć proste projekty.
Z przewodnika dowiesz się jak zacząć przygodę z letteringeim, znajdziesz praktyczne wskazówki oraz gotowe projekty, które mają Ci pokazać jak może wyglądać gotowy lettering.
Przewodnik zawiera 154 strony. Wydrukuj go na białym papierze formatu A4. Pamiętaj, aby szablony do ćwiczeń wydrukować na dobrym jakościowo, gładkim papierze (polecam MONDI, 100g).
 link do mojego bloga o letteringu


18 komentarzy:

  1. Chyba się skuszę na jeden. Czekam na kolejny twój wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam ją w zeszłym tygodniu zaraz po przeczytaniu tego posta. Aktualnie jestem w trakcie sprawy rozwodowej, dobrze, że mam świetną kancelarię (zobacz tutaj) i mam nadzieję, że wszystko wygram. Książka w każdym razie bardzo poprawiła mi humor i podniosła mnie na duchu chociaż na chwile. bardzo Ci dziekuje za to :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący wpis, dzięki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli jest rzeczywiście taki dobry to na pewno się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że też się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ebooki to świetna sprawa. Idealne na nudne wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  7. teraz wieczory długie i zimne, nic się nie chce robić także ciekawa sprawa do przejrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ebooki dobra sprawa i własnie tak jak mówią - teraz wieczory i ta plucha na dworze zdecydowanie popychają do czytania i zgłębiania wiedzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja się nie znam na tym i jakoś nie mogę się przekonać do tego typu form nauki czy spędzania czasu wolnego. za bardzo tradycyjnie podchodzę do niektórych rzeczy
    https://www.seomanagment.com/oferta/skuteczne-pozycjonowanie-stron-internetowych-seo/poznan

    OdpowiedzUsuń
  10. dobre rozwiązanie - podoba mi się taka forma :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda to naprawdę pięknie i efekt na żywo musi być extra ale nie każdy ma taką rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. takie zajęcie jest świetną sprawą dla osób z aspergerem. mój siostrzeniec choruje i bardzo lubi właśnie takie zajęcia bardzo manualne, precyzyjne. polecam oczywiście dla wszystkich ale dla takich osób szczególnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo interesujący wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzeba ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć ;)

    OdpowiedzUsuń