niedziela, 27 marca 2016

życzenia świąteczne i kilka ozdób wielkanocno-wiosennych


Najserdeczniejsze życzenia zdrowych, radosnych i spokojnych Swiąt Wielkiej Nocy. Smacznego jajka, mokrego dyngusa, a także odpoczynku w rodzinnym gronie :)

Zapraszam Was również na kilka wiosennych inspiracji...


Przez dwa tygodnie miałam grypę i z tego powodu nie miałam kiedy wybrać się do sklepów i pooglądać ozdoby świąteczne. Planowałam zrobić post przed świętami, ale nigdzie nie byłam i nic nie widziałam. Do dekoracji mieszkania skorzystałam z moich starych ozdób i też jest ok. :)






Czy u Was też stale pojawiają się w domu tulipany? Te kwiaty to zwiastun nadchodzącej wiosny i bardzo często kupuję je w Lidlu- bardzo często są przecenione na  50% :)






Rzeżuchę sieję zazwyczaj 5-6 dni przd świętami wtedy jest idealna na wielkanoc.



Spróbowałam pierwszy raz nadziewanych jajek z Milka. Są przepyszne. Do jajek dołączone są 2 łyżeczki, dzięki którymi można wyjadać przepyszną zawartość :)


A kilka dni przed świętami miejsce tulipanów zajęło drzewko wielkanocne udekorowane plastikowymi pisankami :)





Zapraszam Was również na inspiracje wiosenno-wielkanocne z zeszłego roku: klik 

Mam nadzieję, że zdjęcia przypadły Wam do gustu.

cdn.
pozdrawiam
Kinga


1 komentarz: