czwartek, 30 sierpnia 2018

Handlettering. Jak zacząć ?



29 komentarzy:

  1. O, szukałam tego! Dzięki wielkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujący blog. Będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny obrazek! Konkretnie i na temat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy rysunek planu. Bardzo przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Praktyka czyni mistrza! Wiele osób z nas już dawno odeszło od ręcznego pisania listów... szybciej jest nam je napidać na komputerze, a potem wydrukować. A czasem może jednak warto jednak powrócić do tradycyjnej form pisania... Efekt moze być zaskakujący!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna grafika, sama ją stworzyłaś? Czytelna i wiele wyjaśniająca. Powinna być udostępniana wśród fanów Handletteringu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chwytliwa grafika bardzo. Świetnie zaprojektowana według mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie przedstawiony temat.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rysunek naprawdę wykonany bardzo starannie i z uwagą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem, jak wielu przedsiębiorców kieruje swoje oferty również na rynek niemiecki. https://www.kamildemidowski.pl/oferta/pozycjonowanie-w-niemieckim-google Czy macie może jakieś sprawdzone dane, lub pomysł jak to sprawdzić?

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy post. Dużo się dowiedziałam przydatnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydatne dla ludzi zainteresowanych. Dzięki wielkie.

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa metoda i technika. nie miałam wcześniej o tym pojęcia. a może warto się zgłębić i zacząć korzystać

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa metoda. Fajny poradnik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przydatny wpis dla początkujących. Gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Handlettering to ciekawa sprawa. Każdy może zacząć. Kojarzy mi się to z golfem. Czy ktoś zna https://golfhelp.pl/?

    OdpowiedzUsuń
  18. Od dawna śledzę Twoje poczynania i jedno trzeba Ci przyznać - masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny wpis ! od dłuższego czasu czytam twojego bloga

    OdpowiedzUsuń