piątek, 4 grudnia 2015

Ostatnie zdobycze z Rossmanna :)

Witam  w kolejnym poscie :)
Juz kilka razy pisalam na blogu o mozliwosci darmowego testowania kosmetykow w Niemczech. W ostatnich tygodniach dopisalo mi szczescie i w kazdym tygodniu zalapalam sie do testu w Rossmannie.
Jesli jestescie ciekawi, co udalo mi sie zdobyc, zapraszam :)



O tym jak testowac produkty w Rossmannie pisalam tutaj: klik

Pierwsze produkty, ktore moglam przetestowc to plyn do kapieli z Palmolive oraz Kneipp olejek do kapieli rozluzniajacy miesnie plecow.
Zapach Palmolive dosyc mnie rozczarowal. Jest bardzo slaby i malo wyczuwalny. Piana, ktora sie tworzy w wannie, bardzo szybko znika i jest jej ogolnie niewiele. Olejek Kneipp pachnie bardziej intensywnie, czy pomaga na bol plecow- ciezko powiedziec...
Kolejnym produktem, ktory testuje jest krem do rak bardzo suchych z sebaMed. Bardzo fajny krem. Szybko sie wchlania. Jest calkiem przyjemny.
 A tym razem szampon meski z cynkiem z Schwarzkopf do suchej i sklonnej do lupiezu skory glowy. Szamponu uzywa moj maz i mowi ze jest ok. 
 I na koniec trafila mi sie szczotka - podrobka tangle teezer: klik
Jakosc jest gorsza od oryginalu. Szczotke dalam mojemu mezowi, sama wole tangle teezer. 

W tym tygodniu odebralam jeszcze chusteczki TEMPO :)
To juz wszystko, co udalo mi sie zdobyc w testach Rossmanna. Jesli jestescie z Niemiec, bardzo polecam Wam te zabawe :)

cdn.
pozdrawiam
Kinga



8 komentarzy:

  1. Zaciekawiła mnie ta szczotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten olejek bardzo by mi się przydał:) Poszukam, czy dostępny u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nietety nie wiem, czy pomaga w bolu plecow. Mnie nic nie bolalo...

      Usuń
  3. Szczotka świetna na wypróbowanie czy TT jest dla nas odpowiedni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety jest o wiele gorsza. Jest z typowego szorstkiego plastiku. Tangle teeezer ma fajne gumowe wypistki , przez co czesanie wlosow jest przejemne. roznica w cenie to chyba cos ok. 3 € wiec lepiej kupic oryginal.

      Usuń
  4. tez lubię Rossmanna, ma wiele fajny kosmetyków, ma również swoich ulubieńców, które zawsze kupuję, jednym z nich jest własnie również żel pod prysznic z Palmolive, ale lubię ten niebieski z peelingiem.

    OdpowiedzUsuń