piątek, 11 grudnia 2015

Moja swiateczna Wishlist - czyli zachciewajki z Polski

Witam w kolejnym poscie :)
Niedlugo wybieram sie do Polski i mam ochote zaopatrzyc sie w kilka rzeczy. Chce zlozyc zamowienia online, aby produkty czekaly na mnie juz przy przyjezdzie. Sa to ksiazki i kosmetyki, no i moze skarpetki ... :)

Pierwsza ksiazka, ktora chce zamowic jest Jadlonomia- czyli przepisy z kuchni roslinnej. Juz rok temu mialam ja w rekach bedac w ksiegarni, ale cena mnie odstraszyla. Cena online jest o wiele nizsza i chyba sie skusze. Szukam inspiracji do kuchni :)

Jestem ciekawa tez ksiazki Kasi Tusk oraz jej slynnego Elementarza Stylu. Blog Kasi jest mily dla oka, dlatego chcialabym miec jej ksiazke. Licze na mase estetycznych zdjec.
Kolejna pozycja to ponoc lekka lektura dla kobiet. Moze zamowie wersje  e-book. Zobacze jak ksztaltuja sie ceny i zdecyduje.
Ostatnia ksiazka to Magia Sprzatania. Spora balaganiara ze mnie, wiec moze czegos sie naucze. Czy ktos wie, czy w tej ksiazce sa obrazki? Jesli nie, to wystarczy mi e-book.
U Marty z bloga http://kosmetycznieimodnie.blogspot.de/  widzialam maseczke z serii rosyjskich kosmetykow. Poczytalam troche recenzji w necie i zastanawiam sie nad zakupem odzywek do wlosow, maseczek oraz szamponow. Zazwyczaj skladalam zamowienie w Avon, ale moze warto wyprobowac cos nowgo. Ceny sa tez atrakcyjne, wiec chyba sprobuje.
I na koniec... moze jakies ladne cieple skarpetki :) Zima nigdy ich za wiele :)
To juz wszystkie moje zachciewajki z Polski :)
Jesli znacie, ktorys produkt i odradzacie jego zakup to napiszcie.

Pamietacie o akcji NIVEA? 
Na stronie  http://www.nivea.pl/Porady/ext/pl-PL/swieta2015 
mozecie dodac wlasne zdjecie i napisac zyczenia swiateczne. Nivea wysle te kartke zupelnie za darm.


cdn.
pozdrawiam
Kinga

15 komentarzy:

  1. Ja to z Polski chętnie bym przygarnęła produkty Ziaji, woski Yankee Candle z ulubionego stoiska, nowe gry planszowe i kilka książek :)
    Do tego kilka rzeczy z apteki, zapas przypraw... oraz rodzinę, aby mogła z nami spędzić te święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) wszystkie książki czytałam! Jadłonomie polecam z całego serca, wspaniałe przepisy! Książka Tusk jest piękna i inspirująca, może nie ma tam wielu nowych informacji, ale nie powtarza się z blogiem i po prostu uwielbiam jej zdjęcia :) Bądź paryżanką pożyczyłam i cieszę się, bo nie przypadła mi do gustu, jeśli z jednej z tych książek miałabym zrezygnować to właśnie z tej, no i Sztuka Sprzątania, ostatnio o niej głośno, od kiedy posprzątałam garderobę nie mam już w niej bałaganu a minął prawie rok! Polecam :)
    Pozdrawiam z drugiego tygodnia emigracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za wskazówki! :) dwie pierwsze ksiazki na pewno zamówię w wersji papierowej. A czy w magii sprzątania sa zdjęcia i obrazki? Bo jeśli nie to kupie sobie E-book :) rowniez pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez mam takie produkty, ktore moglabym zwozic tirami. Tez jade do Polski i juz czesc rzeczy czeka na mnie. Uzywam tylko polskich kremow soraya i bielendy. Maseczki Bielendy 3 w 1 to po prostu gwiazdorstwo swiata! Odkrylam tez wspanialy arganowy bronzer - oczywiscie bielendy. Zamowilam planer Pani Swojego Czasu i kilka ksiazek. Oprocz tego kilka soczkow i ogorki mamusine!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dobrze, ze mi przypomniałaś o ogórkach kiszonych !!! Muszę przywieźć , bo tutaj cieżko dostać :(

      Usuń
  8. Jadłonomię też chcę, a skarpetki są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyslałam, ze warto w końcu wypróbować cos innego :)

      Usuń
  9. Przygarnęłabym takie skarpety :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skorzystałam z akcji Nivea, kartki doszły na czas :) a do tego był dołączony mały kremik nivea :) super akcja i dzieki za takie cenne info :)

    OdpowiedzUsuń