środa, 2 listopada 2016

Jesienno-zimowa lista życzeń

W przeciągu ostatnich tygodni zebrało się kilka produktów, głównie ubrań, które chętnie bym przygarnęła :) Dlatego zebrałam te produkty w moją tzw. wishlist czyli listę życzeń na obecny sezon jesienno-zimowy. Zapraszam !

Ta kurtka z kolekcji Esprit podobała mi się już w zeszłym roku. Tyle razy koło niej przechodziłam, może w tym roku się skuszę. Kurtka występuje w kilku kolorach, mi podoba się wersja granatowa. Tutaj link do kurtki: Esprit




Te buty widziałam ostatnio w sklepie. Uśmiechały się do mnie z wystawy :) Przymierzyłam i leżą idealnie na stopie. Sama nie wiem, czy zimowe buty mi się przydadzą, bo w zeszłym roku bardzo mało je nosiłam. Zima była ciepła i rzadko miałam zimowe buty na stopach. Zastanawiam się jak sprawują się zamszowe buty w pluchę. Pewnie robią się brzydkie plamy...Buty są z s. Oliver, tutaj link do sklepu: s.Oliver

 Kurtka, buty, brakuje jeszcze czapki :) Upatrzyłam sobie te dwie i sama nie wiem, która bardziej mi się podoba... :) Czapki pochodzą z Gałgana, link do sklepu tutaj: sklep Gałgan




Zastanawiam się nad zakupem flamastrów do blendowania z Tombow. Można nimi uzyskać przepiękne efekty, tak jakbyśmy pisali farbkami. Szkoda, że są takie drogie :(
Produkty tombow: tombow



To już wszystkie moje zachciewajki :) Może coś mi się uda upolować w promocji ...

cdn.
pozdrawiam
Kinga

9 komentarzy:

  1. Pierwszy raz spotykam się z takimi flamastrami. Bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie bardzo modny jest handlettering i takie flamastry pozwalają uzyskać ładny efekt pisma :)

      Usuń
  2. Flamastry są genialne! Efekt po nich jest super, ale nie martw się - też ich nie mam ;) Kurtkę za to znalazłaś bardzo fajną. Mam buty z Esprit i bardzo sobie chwalę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiarówka w butach Esprit jest jakas dziwna, juz dwa razy zamówiłam u nich buty i były za małe. Cos takiego zniechęca mnie do zakupów online.

      Usuń
  3. Też przeglądałam te kurtki z Esprit :) Muszę jakąś kupić bo mam tylko długą typowo zimową a potrzebuję na co dzień kurtki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtke juz kupiłam i jestem bardzo z niej zadowolona :) jest bardzo ciężka i ciepła, nawet przy minusowych temperaturach oraz wietrze (u nas bardzo wieje nad morzem) nie było mi zimno. Jest wypchana pierzem, ale takim zbitym, ze nie jest gruba, jak zazwyczaj w pierzowych kurtkach jest, a mimo bardzo ciepła.

      Usuń
  4. tego właśnie szukałam dla mnie to cos nowego oby tak dalej!!

    OdpowiedzUsuń