wtorek, 5 lipca 2016

Pandora - moja nowa bransoletka ze znakiem nieskończoności :)

Warto zapisać się na newslettera od Pandory -klik, gdyż wszystkie  akcje promocyjne lądują w naszej skrzynce mailowej :) Oczywiście nie korzystam z każdej promocji, ale sales -50% to jest naprawdę mega okazja i warto sobie kupić coś ładnego.



W promocji -50 % w sklepie, w którym byłam, były trzy bransoletki. Pierwsza, którą jak widzicie kupiłam była ze znakiem nieskończoności, druga z sercem, a trzecia z czterolistną koniczyną. W internecie znalazłam jeszcze bransoletkę z podkową. Teraz widzę, że moja bransoletka kosztowała w sklepie jeszcze mniej niż w internecie  :)

Dlaczego akurat znak nieskończoności? Obecnie jest on bardzo trendy i co tu ukrywać bardzo mi się spodobał. Poza tym mam na mojej drugiej bransoletce z pandory czterolistą koniczynę oraz serca, więc znak nieskończoności jest w mojej kolekcji zupełnie nowy i dlatego się na niego zdecydowałam.



Znak nieskończoności to leżąca ósemka, która nie ma ani początku, ani końca. Przedstawia ciągłość, trwałość i wieczność- czyli coś stabilnego i nieprzemijającego. Znak ma dać nam poczucie stabilności, czegoś co nigdy się nie skończy - milości, życia lub siły. I pewnie dlatego jest coraz częstszym elementem zdobiącym biżuterię. Czy działa- nie wiadomo, jest to symbol, który na pewno cieszy oko.



Bransoletka jest wykonana ze srebra, znak nieskończoności jest dodatkowo wysadzany małymi kamyczkami. Bransoletka jest również bardzo lekka i fajnie leży na ręce. Praktycznie jest niewyczuwalna. 


Jestem bardzo zadowolona z mojego zakupu :) Bransoletka ma jednak jednen minus. Nie potrafię jej sama założyć. Ze zdjęciem nie mam problemu, jednak jej zapięcie sobie samej graniczy z cudem...To duży minus.


Zastanawiam się jeszcze jak czyścić tę bransoletkę. Nie kąpię się w niej, ale z czasem na pewno się trochę ubrudzi. Ma ktoś doświadczenie z bransoletkami Pandory, jak je czyścić ?

O mojej pierwszej bransoletce z Pandory pisłam tutaj:

i tutaj:

cdn.
pozdrawiam
Kinga

5 komentarzy:

  1. Piękna, marzy mi się taka bransoletka ze znakiem nieskończoności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzialam tez b. ladne na polskim apart.pl :) oj kusza kusza :)

      Usuń
  2. Śliczna :) Polecam szmatki do srebra, kupisz u każdego większego jubilera. Można też kupić specjalne preparaty do srebra, ale ja wolę szmatki, bo nie muszę później biżuterii wycierać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki :) musze sie zaopatrzyc. Czytalam tez ze te bransoletki z Pandory mozna myc w wodzie z plynem do naczyn, ale chyba jeszcze zapytam w sklepie ....

      Usuń
  3. Uwielbiam takie bransoletki i też mam problem z samodzielnym ich zakładaniem... :-)

    OdpowiedzUsuń