środa, 16 marca 2016

Glamour Shopping-Week wiosna/ lato 2016, 02.-09.2016

Witam, 

es ist so weit! Kwietniowy Glamour z kartą zniżkową jest już dostępny w kioskach. Promocje obowiązują od 2 do 9 kwietnia.


Cena magazynu to 2,90 €. W tegorocznej akcji zniżkowej bierze ponad 140 sklepów i marek. 

Jeśli nie wiecie, czy oferta zniżkowa jest dla Was interesująca na stronie internetowej Glamour można sprawdzić wszystkich partnerów- klik.

Większość partnerów powtarza się z poprzednich edycji. Zdziwiłam się, że tym razem Esprit nie ma na liście partnerów. Naszczęście jako klientka Esprit dostałam pocztą mój osobisty rabat 20 % :)
Najbardziej interesujące oferty są z H&M, Pandory oraz z the Body Shop, Hunkemöller. Przejdę się po sklepach, może znajdę coś ładnego...




 Kawa w Starbucks za pół ceny :)

Wydanie kwietniowe Glamour jest dosyć przeciętne, zainteresował mnie jeden artykuł " Kłamstwo Superfood", czyli o tym, że tak naprawde nie potrzebujemy zagranicznej superżywności, gdyż w naszej strefie klimatycznej mamy mnóstwo zdrowych, ogólnodostępnych i tanich produktów.
W artykule pojawiły się również nasze europejskie zamienniki superfood.
Jestem ciekawa, czy też korzystacie z akcji promocyjnej Glamour Shopping-Week? Myślę, że przejdę się po sklepach, jednak nie nastawiam się na żadne szaleństwo zakupowe.

cdn.
pozdrawiam
Kinga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz