czwartek, 17 grudnia 2015

Trzy proste i tanie prezenty wlasnego wykonania

Witam w kolejnym poscie.

Dzisiaj przedstawie Wam trzy proste do wykonania prezenty swiateczne. Przygotowanie tych upominkow sprawia duza radosc, a przy tym jest osobiste i podarowane od serca.

Zapraszam : - ) 

1. Ramka na zdjecia 
Obecnie w kazdym sklepie z deokracjami roi sie od ramek, ale nie tylko od takich zwyklych pojednyczych. Modne sa obecnie kolaze, czyli kilka ramek tworzacych ladna calosc. Ja kupilam swoja w Nanunana za 2,95 €. 

 W ramce mozemy umiescic kilka zdjec, ktora pokazuja wspolne chwile z obdarowana osoba. 


 Calosc mozna ladnie zapakowac i przystroic galazkami swierku. 
2. Chleb do wlasnego wypieku
Kolejnym prezentem moze byc mieszanka do wypieku chleba.
Widzialam gotowe mieszanki w sklepach, ale ceny odstraszaly.
Postanowailam taka mieszanke przygotowac sama.

Kupilam w supermarkecie odpowiednia butelke szklana. Wyszukalam w internecie przepis na chleb pelnoziarnisty. Skladniki wsypalam do butelki warstwami. Kazda warstwe ubijalam lekko drewniana lyzka.
Glowne elementy chleba pelnoziarnistego- ziarna slonecznika oraz siemie lniane umiescilam na samej gorze butelki. 
Butelke przyozdobilam naklejkami swiatecznymi. Na malej karteczce napisalam ile wody trzeba dodac do ciasta, jak dlugo i w jakiej temp. piec chleb.

 Mysle, ze calosc prezentuje sie calkiem ladnie :)
Nie mam jeszcze pomyslu jak to zapakowac, ale cos wymysle.
3. Kalendarz fotograficzny
Kolejnym upominkiem swiatecznym jest kalendarz ze zdjeciami. O tym jak przygotowac taki kalendarz pisalam tutaj: klik
Jestem troszke spozniona i nie moge Wam pokazac mojego aktualnego kalendarza na 2016, bo go jeszcze nie wykonalam.
Mam juz zdjecia, ale ich jeszcze nie przykleilam. Zrobie kalendarze w weekend.

Mam nadzieje, ze pomysly na upominki dla Waszych bliskich przypadly Wam do gustu. Juz za tydzien wigilia :) Juz nie moge sie doczekac. Jeszcze jutro ide do pracy, a potem mam 2 tygodnie wolnego :) 
Ostatnio bardzo czesto slucham tej piosenki, ktora bardzo mi sie kojarzy z zima :)

cdn.
pozdrawiam
Kinga

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam ładnie zapakowane prezenty a takie własnoręcznie robione to już wogóle magia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł z chlebem wygląda fenomenalnie, choć cieżko mi sobie potem wyobrazić jak to wszystko rozdzielić do wypieku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba rozdzielać. Wystarczy wsypać do miski dodac cieplej wody i wyrobić. Ja wyrabiam moim robotem kuchennym. Takie mieszanki tez mozna kupic, ale sa dosyć drogie. U nas widziałam po 12€, a jeśli robisz to sama to wyjdzie jakies 3 -4 € :)

      Usuń
  3. O będę chleb piekła? Merry Christmas Emenyx! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne propozycje. Szkoda, ze tak późno tu zajrzałam :(

    OdpowiedzUsuń