niedziela, 6 grudnia 2015

2. niedziela adwentowa i mix zdjec swiatecznych minionego tygodnia :)

Witam w druga niedziele adwentowa :)
Udalo mi sie w tym tygodniu kupic wieniec ze swierku, ktory udekorowalam swiecami z Rossmanna. Reszte ozdob juz mialam i tak powstal moj skromny wieniec adwentowy. 

Zrobilam tez kilka stroikow, glowne elementy to suszona cytryna, cynamon i szyszki. Szybkie i proste wykoanie.






A tutaj krotkie nagranie z parady w Hamburgu :)

Pochodzilam tez po sklepach w celu poszukiwania prezentow, ale jeszcze nic nie kupilam. Jest tak duzy wybor, ze ten nadmiar wszystkiego mnie doslownie przytlacza. Wszedzie pelno produktow,  na nic nie moglam sie zdecydowac.

Wybor ramek w TK MAXX jest ogromny. Ale w koncu i tak nic nie kupilam.





Ramki doslownie w kazdym kolorze i formie.

Choinki, renifery, ozdoby swiateczne gdzie tylko okiem siegnac..



Te reczniki z motywem swiatecznym bardzo mi sie podobaly, ale w koncu i tak nie kupilam.

Zauwazylam ogromny wybor mydel wykonanych recznie. Pieknie pachna i sa zapakowane w piekne pudelka z pozytywka. Pudelko po otwarciu gra nam ladna muzyczke. 


W pudelkach byly zazwyczaj 2 mydelka. Cena cos ok. 12€- wiec dosyc spory wydatek.



A tutaj juz parada swiateczna w Hamburgu.




Bardzo ciezko jest dojsc do ratusza, gdyz zabarykadowany jest jarmarkiem swiatecznym :)
W koncu wstapilam do NiveaShop. Tyle razy przechodzilam kolo tego sklepu, ale jakos nigdy nie weszlam. W poszukiwaniu prezentow zahaczylam o sklep i stwierdzialm, ze wybor produktow jest ogromny. 


Te kule mozna powiesic na choince. W srodku znajduje sie zestaw dla "niego", czyli kosmetyki dla mezczyzny.






Jesli jestesmy przy temacie NIVEA- na polskiej sotrnie NIVEI ruszyla akcja switeczna. Nivea przesle nasze kartki zupelnie za darmo. Ja juz wyslalam kilka kartek - klik
Mikolaj nadchodzi... :)



I na sam koniec dworzec PKP w Hamburgu. Bardzo podobaja mi sie te kule. Co roku sa te same :)
To juz wszystko na dzisiaj.
Zycze Wam udanego i spokojnego wieczoru. U nas nadal silny wiatr i przejsciowe sztormy :(

cdn.
pozdrawiam
Kinga

6 komentarzy:

  1. My będziemy mieć taką malutką choineczkę ozdobioną bo i tak wyjeżdżamy od przed-świąt do po świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wyjeżdżam dopiero po świętach

      Usuń
  2. Uwielbiam takie mixy :) z tych zdjęć bije magia zbliżających się świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest swiateczny klimat! w poznaniu ciagle jakos tak ubogo swiatecznie :(
    choc tk maxx to swiateczna swiatynia! jest tam wszystko, az oczopląsu mozna dostac ;p
    dodaje do obs! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie, ze ci si podobają te zdjęcia. Robiłam je telefonem i takie średnie wyszły :/

      Usuń
  4. Ale piękne ozdoby świąteczne, wszędzie kolorowo i wesoło! :)

    OdpowiedzUsuń