niedziela, 4 października 2015

Glamour-shopping-week #2: promocje, promocje, promocje gdzie okiem siegnac...jesien-zima 2015

Witam serdecznie, 

jesien juz w kalendarzu jak i za oknem. Sklepy wychodza nam na przeciw i zachecaja przeroznymi promocjami do zakupow. Nowa kurtka jesienna, buty zimowe, a moze bielizna? Dla kazdego cos sie znajdzie. Jesli poszukujecie nowej garderoby napewno warto zaopatrzyc sie w najnowsze wydanie Glamour - cena 2,90€, w ktorym znajduje sie karta rabatowa do wielu sklepow.
Promocje sa aktualne w okresie od 2.10-10.10.2015

Z karty Glamour-shopping-week skorzystalam pierwszy raz w okresie wiosennym (tutaj moj pierwszy wpis na ten temat: kilk). Kupilam kilka fajnych ubran (glownie sportowych) w promocyjnych cenach. Teraz na jesien i zime nie potrzebuje az tylu rzeczy, moze buty i jakies podkoszulki, jeansy lub sweter), jednak skusilam sie na zakup magazynu. Pochodze po sklepach i moze cos kupie, a jesli nic mi sie spodoba to trudno...
Rowniez w tym sezonie znalazlo sie duzo sklepow parnterskich. Moim zdaniem jest troche malo sklepow obuwniczych...
Pelna lista sklepow bioracych w akcji znajduje sie tutaj: klik

Promocjami, ktore mnie najbardziej zainteresowaly sa oferta Esprit i Pandory. Mysle, ze w tych sklepach napewno cos sobie kupie :)
Napewno tez przejrze oferte S. Oliver
Moze kupie tez nowa bielizne, oferta jest tez dosyc aktrakcyjna.
Wiosna skorzystalam z promocji w Intersport. Kupilam naprawde fajne termoaktywne ubrania znanych marek 20% taniej. Aktualnie nic nie potrzebuje.
Oferta H&M jest slaba. Promocja obejmuje tylko jeden wybrany ciuch. Uwazam, ze jakosc ubran w H&M tak sie masakrycznie pogorszyla, ze juz wcale nie wchodze do tego sklepu.
Jak zwykle jest sporo ofert z perfumerii. Wlasciwie niczego nie potrzebuje, ale chyba zajrze do the body shop i do Rituals...



 Wiele osob sobie chwali pedzle Zoeva- moze warto jest je kupic? Oferta -20% jest jak najbardziej kuszaca...Sama uzywam zwyklych pedzli z Rossmanna, sa ok i juz tyle razy sie zbieralam, aby kupic cos porzadniejszego i zawsze mi szkoda pieniedzy na pedzle, bo mysle sobie -te stare sa tez dobre...
Jesli ktos jest milosnikiem Filofaxow i szuka kalendarza na rok 2016 w ofercie rabatowej jest -20%. 

Dodoatkowa akcja, ktora ma nas zachecic do zakupow (a raczej wydobyc z nas najwieksza ilosc pieniedzy) jest udzial w konkursie. Placac za zakupy karta Visa, mozna wygrac wycieczke do Londynu, Paryza lub Mediolanu... Mnie taka akcja raczej nie kusi...Im wiecej zakupow (platnosci) tym wieksza szansa na wygrana.
 Na okaldce gazety Kim Kardashian- o zgrozo, wstyd sie przyznac, ale bedac na lotnisku przeczytalam wywiad... :/
 Jesli nawet nie skorzystamy z zadnej poromocji, w gazecie znajduje sie masa akrtykulow, moda i uroda. Wydanie calkiem przyzwoite. 

 Poezja jesienna-zauwazylam, ze w tym sezonie modne sa poncza. Ta czesc gareroby jednak mi sie nie podoba. Wydaje mi sie, ze poncza pasuja albo bardzo chudym, lub bardzo tegim kobietom. U pulchnych pan ponczo przykryje faldki, z kolei panie bardzo szczuple nabiora objetosci. Reszta "normalna" wagowo grupa bedzie najzywczajniej w swiecie poszerzana przez ten kocyk. Ale to moje skromne zdanie i moze sie myle. W kazdym razie ja jestem na nie.
Nowe trendy w makijazu..
 I na koniec jak to przystalo na kazdy babski magazayn troche o seksie, milosci itp...
Mam nadzieje, ze moj wpis zainspirowal Was do zakupow jesiennych. Sama nie wiem, czy cos kupie, jednak mysle, ze warto sie przejsc do 2-3 sklepow i przejrzec oferty. Przyznam szczerze, ze jeszcze nie widzialam kolekcji jesiennych i nie wiem co mnie oczekuje. Moze cos mi sie spodoba. Czsami warto poczekac miesiac na obnizki cen i wyprzedarze. Z drugiej strony im dluzej czekamy, tym wybor jest mniejszy i rozmiary sa juz przebrane.
Mysle, ze skocze w piatek lub w sobote na zakupy.

Chce skorzystac z karty rabatowej rozsadnie i kupic minimalna ilosc rzeczy, ktore naprawde potrzebuje. Uwazam, ze takie akcje promocyjne sklaniaja nas bardziej do rozrzutnosci i czasami cos nam wpadnie do koszyka tylko dlatego, ze bylo tansze. 

cdn.
pozdrawiam
Kinga

4 komentarze:

  1. Mi się bardzo poncza podobają, ale jeszcze nie znalazłam takiego w którym dobrze bym wyglądała ;)

    Co do jesiennych zakupów to na pewno potrzebuję ciepłego swetra, a najlepiej dwóch

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się podobają, ale boje się, że wygląałabym w nim jak beczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem puszysta i w ponczo nie czuje się jak beczka. Kwestia doboru ponczo lub użycia paska w tali/pasie ;)

      Usuń
  3. W Polsce też są takie akcje, ale nie śledzę tego na bieżąco ;)

    OdpowiedzUsuń