środa, 9 września 2015

Zakupy - nowa torebka

Witam serdecznie, 

w tym tygodniu kupilam sobie nowa torebke, ktora moim zdaniem wspaniale pasuje do jesiennych ubran, ale w sumie mozna ja nosic o kazdej porze roku.



Juz dawno sie przekonalam, ze przy wyborze ubran, butow, czy torebek warto stawiac na jakosc, a nie na ilosc. Torebki, ktore kupilam za grosze, tanio i w promocji zazwyczaj ledwo przetrwaly jeden sezon. Urwany zamek, wydzierajaca sie podszewka, czy luszczace sie nitki na obszyciach byly na porzadku dziennym, az do momentu gdy stalam sie posiadaczka torbeki Tamaris.
Pamietam, ze byla to moja pierwsza porzadna torebka. Byla jasno-brazowa, z czerwonymi wykonczeniami. Miala piekne wykonana podszewke i kupilam ja w Berlinie na dworcu glownym PKP (Dworzec Glowny w Berlinie to swoiste centrum handlowe…). Byla po prostu idealna :)
Kosztowala mnie cos ok. 50-60€ i wytrzymala ze mna 4 lata. Nosilam ja dzien w dzien, rzucalam na podloge, i musze powiedziec, ze bardzo dobrze wszystko to zniosla. Dopiero po tych 4 latach uzytkowania widac pierwsze oznaki uzycia, gdyz rogi torebki zaczely sie lekko scierac. Jednak pasek, wszystkie zamki i co najwazniejsze podszewka sa nadal w stanie idealnym.

Przyszedl czas na kolejna torebke. Uwazam, ze czarne i brazowe torby sa na tyle nudne, ze zadna mnie nie zaintersowala. Bedac ostatnio w RENO moja uwage przykluly dwie bordowe torebki. Jeszcze nigdy nie mialam torbeki w tym kolorze.
Zdecydowalam sie na torebke z firmy Venturini, ktorej cena to 49,99€. Nigdy nie slyszalam o tej firmie...
  Torebka jest bardzo pojemna i ma dwa paski. Jeden krotki, a dodatkowo mozna zalozyc rowniez dluzszy pasek. Ja jednak wole nosic torebke bezposrednio pod ramieniem. Wiszaca torebka przy biodrach strasznie poszerza figure...


 Podszewka jest ladnie wykonana. W torebce sa trzy kieszonki, jedna przegrodka, ktora dzieli torebke na dwie czesci oraz jedna kieszonka zewnetrzna.
 Bardzo podoba mie sie kolor, ktory na dole torebki jest ciemniejszy, a na gorze jasniejszy. Mysle, ze bedzie sie idealnie prezentowala jesienia :)

Jakie macie doswiadczenia z torebkami? Sluza Wam przez lata, czy po jednym sezonie nadaja sie do wyrzucenia?
Mysle, ze warto miec torebke kilka lat, ale tak po 3-4 latach kazda rzecz sie nudzi. Nosimy inne ubrania i nasz styl sie zmienia, wiec fajnie jest kupic kolejna. 

cdn.
pozdrawiam
Kinga

3 komentarze:

  1. Niestety nie lubię takich torebek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor i funkcjonalny kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolor. Nie znam tej marki niestety.

    OdpowiedzUsuń