wtorek, 29 września 2015

Liebster Blog Award - discover new blogs !

Witam serdecznie,

w dzisiejszym  poscie odpowiem na jedenascie pytan, ktore zadala mi Dominika z bloga Polka w Monachium. Bardzo dziekuje za nominacje :) Dominika jest mama dwoch malych chlopcow i mieszka w Monachium. Tematyka jej bloga jest poswiecona glownie temu miastu oraz Bawarii. Jesli interesujecie sie panstwem niemieckim koniecznie zajrzyjcie. Obecny temat to Oktoberfest. Jesli chcecie sie dowiedziec czegos wiecej o tym niemieckim swiecie koniecznie zajrzyjcie do Dominiki- klik

Krótko o zasadach i o co w ogóle chodzi w akcji "Liebster Blog Award":
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
1. Z czym wiąże się nazwa Twojego bloga / co ona oznacza dla Ciebie?

"Kinga Emigrantka"- Kinga to moje drugie imie, a slowem "emigrnatka" chcialam podkreslic fakt, ze wyemigrowalam z Polski. 

2. Ile czasu spędzasz w tygodniu na czytaniu innych blogów?

Czytanie blogow, to juz u mnie nawyk. Nigdy nie pomyslalabym, ze to tak wciaga. Kazdy bloger ma swoje ulubione tematy, fajnie jest dzielic tresci z innymi osobami, pisac i czytac komentarze. Codziennie loguje sie na bloggera i przegladam, co moje zasubskrybowane blogi opublikowaly :) Mysle, ze spedzam na czytaniu ok. 30 minut do godzinny w ciagu weekendu. W ciagu tygodnia moze 15-30 minut. Cenie blogi za to, ze sa przejrzyste, tematyka jest jasno zdefiniowana, przegladam chetnie zdjecia, porady, przepisy. Akcja i reakcja to chyba najfajniejsze co jest w blogowaniu :)

3. Czy poznałaś już jakieś inne blogerki / jakiś innych blogerów osobiście?

Nie, nie poznalam jeszcze nikgo. Szkoda, ze wszystkie blogerki, ktorych blogi chetnie czytam mieszkaja tak daleko :(

4. Kiedy najlepiej pracuje Ci się przy komputerze?

Bloga pisze wieczorami lub w weekendy. Zazwyczaj pisze posty przy moich  ulubionych serialach: "Alles was zählt" i " Gute Zeiten, schlechten Zeiten".

5. Jakie jest ulubione miejsce w mieście, w którym obecnie mieszkasz?

Plaza, plaza i jeszcze raz plaza :) Kiel nie jest zbyt ladnym miastem. Lubie nature i na plazy jest najfajniej, czy to lato, czy zima. Lubie plywac, spacerowac po plazy i sluchac skrzeku mew. A do tego to swieze powietrze...



6. Dokąd najchętniej wybrałabyś się na najbliższy urlop?

Na krotki wypad bardzo chetnie wybralabym sie w okolice Schwarzwaldu. Lubie gory i lasy. Natomiast na dluzszy wakacyjny wyjazd chcialabym poleciec na Majorke. Lot trwa zaledwie 2h, bylam juz kilka razy w Hiszpanii, znam juz sporo podstawowych zwrotow i jako tako umiem sie porozumiec, dlatego chetnie odwiedzilabym te wyspe. Morze, palmy, skaly, czego chciec wiecej ? :)

7. Czy masz jakiś talent, o którym wie niewiele osób?

Niestety jestem malo utalentowana...Nie umiem szyc, ani robic na drutach, grac na zadnym instrumencie tez nie potrafie.
Moim malym "talentem" jest zdolnosc zapamietywania liczb. Potrafie zapamietac bardzo szybko skomplikowane numery, kombinacje cyfr. Sama nie wiem dlaczego...


8. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?

Lato i wiosna. Tylko wtedy jest nad morzem ladnie. Jesien i zima sa tutaj okropne. Wciaz pada i jest bardzo wietrznie. Czasami przez kilka tygodni slonce w ogole nie wychodzi zza chmur. Jest to dosyc dolujace :( Zima mamy tutaj ok. 2-5°C, jednak przez okropny wiatr i wysoka wilgotnosc powietrza, temperatura odczuwalna jest o wiele nizsza. Niewazne ile warstw na siebie wlozymy- jest zimno. 
Gdy mieszkalam w Polsce nie mialam az tak negatywnych uczuc do jesieni i zimy. Jednak tutejszy klimat jest o tych porach roku nie do zniesienia.

9. Aparat cyfrowy czy aparat w telefonie komórkowym?

Zdecydowanie aparat. Posiadam lustrzanke, ktorej jeszcze do konca nie rozpracowalam. Zdjecia sa wyrazne, kolory pelne. Jesli wrzucam zdjecia na bloga sa to w 95% zdjecia z aparatu. Na Instagram wrzucam na szybko zdjecia z telefonu. Sa zazwyczaj spontaniczne i nie musza byc "doskonale".

10. Jak Twoi bliscy reagują na Twoje blogowanie?

Pozytywnie :) Blog to moje male hobby, spedzanie wolnego czasu i dzielenie sie wspomnieniami, nowymi odkryciami. Czasami przegladamy razem z mezem nasze zdjecia z wyjazdow, wycieczek czy wakacji. 

11. Czy jest jakiś smak dzieciństwa, za jakim tęsknisz?

Nie, raczej nie. Smaki z dziecinstwa kojarza mi sie z jedzeniem tego co kazali mi zjesc rodzice. Teraz gdy sama gotuje, jem to na co mam ochote i moge wyprobowac najrozniejsze smaki.

Do wspolnej zabawy nominuje: 

1. Szpinakowe fit 
2. Ade z Fintessada
3. Marte z Kosmetycznie i modnie
4. Mirelke z Kobieca codziennosc
5. Anie z SlimSizeMe
6. fit-healthylife
7. Natalie z fitujemy
8. Marzene z Czerwony fartuszek
9. Sonje z Refreshing mind of slonku
10. Elisabeth z Positive fit life
11. Iwone z Iwonka bloguje

A oto moje pytania do Was:

1. Co sklonilo Cie do zalozenia i prowadzenia bloga, czy zastanawilas sie kiedys, aby porzucic to zajecie?

2. Gory czy morze? Gdzie najchetniej spedzasz wakacje?

3. Romantyczna kolacja w restauracji, czy wspolne gotowanie z partnerem? Co preferujesz i dlaczego?

4. Jestes rannym ptaszkiem, czy wolisz dlugo spac?

5. Bez czego nie wyobrazasz sobie zycia codziennego i co wzielabys ze soba na bezludna wyspe ? (max. 3 rzeczy, nie osoby)

6. Jak radzisz sobie z niepowodzeniami i porazkami? Masz swoj wlasny sposob na radzenie sobie z nimi?

7. Gdybs mogla zostac bohaterem ksiazkowym, ktorego wybralabys i dlaczego?

8. Jak najchetniej odpoczywasz?

9. Jakimi trzema cechami opislabys swoj charkater?

10. Lubisz wspominac i ogladac sie za siebie, czy raczej patrzysz do przodu i nie rozczulasz sie nad tym co bylo i minelo?

11. Gdyby dobra czarodziejka mogla spelnic Twoje jedno zyczenie, czego bys sobie zazyczyla?

Mam nadzieje, ze wezmiecie udzial w zabawie :) Mysle, ze to fajna forma poznania innych blogerow.  Jesli ktos poza wyzej wymienionymi osobami ma ochote wziazc udzial zabawie, rowniez zapraszam :)


cdn.
pozdrawiam
Kinga









8 komentarzy:

  1. Ja kocham morze, a na plaży to mogłabym zamieszkać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. z "Alles was zählt" i "GZSZ" uczylam sie niemieckiego ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez :) ogladalam jak jeszcze Szewczenko jezdzila na lyzwach i gdy byla stara Jenny i Julian, bardzo mi sie tern Serial wtedy podobal, Teraz juz troche mniej, ale dalej ogladam. To Taki nalog :)

      Usuń
  3. Dziękuję za zaproszenie, jest mi bardzo miło. Niestety chwilowo nieco porzuciłam blogowanie, bo mam dużo pracy, ale jak opublikuję kilka już przygotowanych wcześniej postów to chętnie wezmę udział w tej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Twoi czytelnicy dowiedza sie conieco o Tobie :)

      Usuń
  4. Dziękuje za nominację w najbliższym czasie postaram się odpowiedzieć na pytania?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej odpowiedziałam zapraszam: http://szpinakowefit.blogspot.com/2015/10/sto-pytan-do-nie-serio-zartuje-z-tymi.html i jeszcze raz dziękuję za nominacje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, hej! Fajnie, że odpisałaś :) I dobrze, że robisz zdjęcia aparatem - całkiem fajnie Ci to wychodzi!!! :)
    Pozdrawiam ciepło z Monachium, Dominika

    OdpowiedzUsuń