wtorek, 28 lipca 2015

Spaghetti z krewetkami - pomysl na obiad

Witam serdecznie, 

spaghetti z krewetkami jadlam pierwszy raz we Wloszech. Bardzo mi smakowalo i postanowilam je sama przyrzadzic. Wyszlo calkiem niezle :)
Zapraszam na przepis.

 Skladniki
-spaghetti
-mrozone krewetki, 250g (ja kupilam krewetki w ziolach, maja moim zdaniem lepszy smak)
-smietana
-cebula
-lyzka masla
-sol, pieprz, opcjonalnie inne przyprawy do smaku (ja uzylam ziol prowensalskich)
-parmezan do posypania potrawy


 Spaghetti ugotowac na polmiekko. W czasie gdy spaghetti sie gotuje, obrac cebule, pokroic w paski i podsmazyc ja na lyzce masla. Gdy cebula zacznie dochodzic dodac krewetki i smazyc pod pokrywka ok. 5 minut. Na koniec dodac smietane i gotowac jeszcze przez chwile, az smietana zgestnieje. Ja dodalam zamiast smietany Rama Cremefine o obnizonej zawartosci tluszczu. Calosc doprawic wg. uznania.






Spaghetti polewamy sosem krewetkowym, calosc posypujemy odrobina parmezanu.
Zamiast krewetek mozna do sosu dorzucic wedzonego lososia, a colosc posypac pokrojonym koperkiem. Sos bedzie rownie pyszny.
Smacznego!

Wiecej przepisow znajdziecie w zakladce "od kuchni". Zapraszam :)

cdn.
pozdrawiam
Kinga

12 komentarzy:

  1. Próbowałam wersji z łososiem - pycha. Lubię poznawać nowe smaki, więc w najbliższym czasie zaopatrzę się w krewetki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Knigo, bardzo fajny blog :) Zaparszam serdecznie do przylaczenia sie do naszego grona Polskich Blogow Kobiecych na Swiecie (spis blogow pisanych w jezyku polskim z roznych zakatkow swiata)...Buziaki xxx http://www.polskieblogikobiecenaswiecie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, mialobyc KINGO ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę koniecznie spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam taką wersję z łososiem właśnie, a z krewetkami nie próbowałam. Wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A właśnie ostatnio szukałam pomysłu na krewetki.. Z nieba mi spadłaś na pewno wypróbuję twój przepis! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam owoce morza, ale niestety spaghetti odpada na razie bo low carb w trakcie.

    OdpowiedzUsuń