niedziela, 8 lutego 2015

Ulubiency do pielegnacji twarzy

Witam,

ostatnio wprowadzilam nowy rytual do mojej pielegnacji twarzy. Czyszcze ja wylacznie gabeczka konjac, rano i wieczorem, a nastepnie nakladam olejek do twarzy (tutaj na zdjeciu akurat Serum z olejkow z firmy Boots). Od jakiegos czasu chodzi za mna chec posiadania szczotki do twarzy clarisonic, ale zanim sie nia zdecyduje, chcialam zobaczyc, czy bede regularnie uzywala gabeczek lub szczotek manulanych do czyszczenia twarzy.

Ale po kolei...

Co to jest ta gabeczka konjac???

Gabka Konjac jest wykonana z naturalnego korzenia azjatyckiej rosliny o nazwie Konjac.
W stanie suchym jest twarda jak kamien, aby jej uzyc nalezy ja namoczyc na chwile w cieplej wodzie. Po uzyciu nalezy ja dobrzy wyplukac i wysuszyc, np. na kaloryferze.

Zalety gabki:
- usuwa zanieczyszczenia z twarzy
- usuwa martwy naskorek
- pobudza krazenie krwi na skorze
- masuje delikatnie skore

Ten ostatni punkt bardzo mi sie spodobal. Skora po takim 2-minutowym masazu jest gladka i przyjemna w dotyku. Do tego stopnia lubie ten efekt, ze z checia wykonuje ten zabieg 2 razy dziennie. Przy czyszceniu nie trzeba uzywac zelu do mycia twarzy. To tez duzy plus.
Ponadto gabka jest w pelni naturalna, a tym samym biodegradowalna.

Producent zapewnia, ze gabka nawilza skore w sposob naturalny.
Nie wiem, czy w to wierzyc. Skora jest fajna, nie ma efektu suchych skorek. Uzywam olejkow i kremow, wiec nie wiem, czy gabka nawilza. Ponadto mam tania wersja drogeryjna, a one sa zazwyczaj gorsze...
O gabkach Konjac slyszalam juz o wiele wczesniej, jednak to co mnie zniechecilo do ich zakupu, to fakt, ze czesto plesnieja.
O ile zima mamy w lazience gorace grzejniki i gabeczka szybko wysycha, o tyle wiosna i latem bedzeimy miec z nia problem. Na goracym grzejniku schnie ok. 10 godzin, a latem nie mamy tej mozliwosci.
Termin waznosci takiej gabeczko to 2-3 miesiace. Po tym czasie nalezy ja wyrzucic, ze wzgledow higienicznych.

Ja swoja gabeczke Konjac kupilam w DM, cena ok. 2,5 €. Dostepne sa one rowniez w Rossmanie.
Tak jak pisalam, drogeryjne gabeczki konjac sa zapewne tania i gorsza wersja originalnych gabek konjac, ktore sa o wiele drozsze. Ceny od 10€ w gore.
Ja mam swoja gabke juz 1,5 miesiaca. Jestem zadowolona z efektow. Widze poprawe skory.
Minusem jest to, ze trzeba ja miec ciagle na oku i porzadnie suszyc. Bede ja stosowala jeszcze ok. 2 tygodnie i wymienie na nowa.  Uzywam jej regularnie i z przyjemnoscia.

Znacie ten produkt? Stosowalyscie moze originalny produkt? Widac roznice?

cdn.
pozdrawiam
Kinga

2 komentarze:

  1. widzialam konjac w Rossmannie. Musze przetestowac. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem kupiłam konjac z rossmanna i z przykrością muszę stwierdzić ze jest gorszy :( w ogóle nie ma tego efektu gładkiej skory. Po na namoczeniu staje sie gumowata.

      Usuń