piątek, 19 września 2014

Moje ostatnie zdobycze na Rossmannie :)

Witam,

na niemieckim rossmannie sa co tydzien szukani testerzy produktow. Raz na tydzien 5000 szczesliwcow moze za darmo odebrac wygrany produkt w drogerii i zupelnie za darmo go przetestowac. Czasami mam szczescie i testuje nowe produkty. Ostatnio udalo mi sie zalapac na produkty do wlosow. Pierwszym produktem jest maska do wlosow Dove z aktywnym tlenem. Ma nawilzac, ale nie obciazac wlosy. Jestem bardzo ciekawa tego produktu, gdyz mam cienkie wlosy i zazwaczaj te "tresciwe" produkty obciazaja mi wlosy. Moze nowy Dove oxygen to rozwiazanie na moje problemy?


 Kolejnym produktem byl szampon, a pozniej odzywka do wlosow z Garniera. Produkty maja zwiekszac objetosc wlosow. Zobaczymy... Nie wierze w takie cuda.

Jeszcze nie uzywalam tych produktow. Narazie czekaja grzecznie w kolejce na swoja kolej :)
A wy cos moze tez testujecie? Gracie w konkursach?

c.d.n.
pozdrawiam
Kinga

1 komentarz:

  1. Właśnie też widziałam ostatnio tą różową serię Garniera. Ciekawe co to za cudo :)

    OdpowiedzUsuń