środa, 3 września 2014

Moi ulubiency do pielegnacji wlosow

Witam, 
moi ostatni ulubiency do wlosow to olejek z oleju araganowego. Po umyciu wlosow wcieram go w wilgotne koncowki. Olejek nie tlusci wlosow, ma przyjemny zapach. Wlosy odzyskaly swoja kondycje. Cena w katalogu Avon okolo 9 zl.



Kolejnym ulubiencem jest maska do wlosow z maslem shea. Nakladam ja na 3 minuty i splukuje. Zapach jest niesamowity.. Wlosy sa lsniace, bardzo latwo sie rozczesuja. Cena w katalogu Avon okolo 10 zl.


c.d.n.
pozdrawiam
Kinga

5 komentarzy:

  1. Nie chce Cię martwić ale w tym Olejku Avon jest znikoma ilość olejku arganowego. Miałam kiedyś taki i jak popatrzyłam na skład to aż się zdziwiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, dzieki za informacje :) a jaki ty polecasz? zdzwilam sie pozytywnie, gdyz olejek ten w ogole nie przetluszcza wlosow.

      Usuń
  2. Ja lubię to jak jedwab działa na moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze dorwać kogoś z katalogiem AVON. Już parę rzeczy upatrzyłam na blogach i chce zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez lubie Avon. Uwielbiam ich maseczki do twarzy. Ja sobie zawsze ogladam katalogi w internecie i czekam na promocje. Zawsze jest obecny i przyszly katolog online i mozna porownac ceny. Maja czesto przeceny, czAsem do 50 % :)

      Usuń