poniedziałek, 28 lipca 2014

Pozywna surowka z wedzonym lososiem i serem feta

Witam,

dzisiaj przepis na pozywna surowke z lososiem i serem feta, doskonala na kolacje.

Skladniki

wedzony losos w plastrach (2-3 plastry)
ser feta (pol opakowania)
rukola
pomidor
pol papryki
pietruszka do dekoracji

sos:
3 lyzki musztardy
1 lyzka miodu
szczypta soli
1 lyzka oleju/oliwy


Salate umyc i osuszyc. Pomidora i poapryke pokroic w kostke. Ser feta i lososia pokroic. Na talerzu ulozyc warzywa, nastepnie lososia i ser. Na koniec polac sosem i udekorowac pietruszka.
Smacznego!


 

 c.d.n.
pozdrawiam
Kinga

5 komentarzy:

  1. Surówka zdecydowanie nie dla mnie. Nie jem mięsa a bez łososia byłaby bardzo skromna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm... losos to nie mieso, tylko ryba, czy ja cos zle zrozumialam ;) ?

      Usuń
  2. Oh surówka wygląda przepysznie i powiem Ci szczerze, że już z 2 tygodnie mam ochotę na łososia i nie mam okazji. A jeszcze dodatkowo dziś powstał u mnie na blogu post o nasionach chia gdzie one zawierają aż ośmiokrotnie więcej kwasów omega-3 niż hodowlany łosoś atlantycki. Przychodzę do Ciebie i widzę łososia. Mnie prześladuje... a z moim mężczyzną nie zjem, bo z zodiaku jest rybą i zdecydował, że sobie podziękuje :) Aż szkoda, że nie mieszkam bliżej. Dla takiego dania kupiłabym wszystkie składniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, wlasnie czytalam przedwczoraj baaaaardzo interesujacy artykul o nasionach CHIA, i mam zamiar je kupic. A tymczasem uciekam na twoj blog, aby poczytac, jakie ty wiadomisci znalazlas :)

      Usuń
  3. Samym spoglądaniem na to idzie się już najeść, a w rzeczywistości chciałby się aby nigdy się nie skończył ten cudowny smak :) Wypróbuję sobie kiedyś ten sosik.

    OdpowiedzUsuń