niedziela, 29 grudnia 2013

Nowy nabytek- buty do biegania ASICS Lahar 5 G-TX

Tak jak juz Wam wspomnialam we wczesniejszym poscie, postanowilam biegac. Posiadam 2 pary butow treningowych, jednak sa one tylko do fitnessu, a nie do biegania. Dodatkow sa one biale lub dosyc jasne, wiec bylyby od razu brudne. Zatem musialam kupic kolejne , ktore beda tylko i wylacznie do biegania. Jak wiadomo wybor wlasciwego obuwia chroni nas przed kontuzjami i powinnimsy dobierac typ obuwia do formy treningu.
Czytajac recenzje w internecie trafilam na buty ASICS. Podobno sa one dosyc dobre. Ceny wahaja sie od 30-200€ wiec jakie tu wybrac ?
Ja zdecydowalam sie na podstawowa wersje, czarne, nieprzemakalne buty , model ASICS Lahar 5 G-TX.
Byly one przecenione z 99 € na 54 €, wiec mysle, ze trafilam na fajna promocje.

 

Buty mozna te zakupic np. na: www.zalando.pl. Ceny w Polsce sa rowniez zroznicowane, wiec mozna napewno jakas promocje wylapac.
Buty przyszly dosyc szybko, jednak okazalo sie, ze sa za male :(
Normalnie nosze rozmiar 39, jednak butow nie dalam nawet rady wcisnac na stope.
Odeslalam je spowrotem i zamowilam buty o 1 numer wieksze.
Zatem uwazajcie, przy zakupie butow ASÍCS, sa one o rozmiar mniejsze, niz rozmiar, ktory nosicie normalnie.





Opis produktu:

  • membrana: Gore-Tex Extended Comfort
  • funkcja: wodoszczelny, oddychający
  • dodatki: języczek na pięcie
  • wkładka: wyciągany, konturowany, wyścielony
  • podeszwa zewnętrzna: nieścieralny, profil turystyczny

  • Buty leza na nodze jak ulal, sa dosyc lekkie, a podeszwa jest  gruba, stabilna. Profil jest bardzo szorstki, dzieki czemu but sie nie slizga na mokrej powierzchni.
    Bardzo dobrze mi sie w nich biegalo. jestem zadowolona z mojego zakupu.

    W jakich butach Wy biegacie? Ktore modele sie u was sprawdzily?

    pozdrawiam Was serdecznie
    c.d.n.
    Kinga

    1 komentarz:

    1. Gdy ja kupowałam buty do biegania, sprzedawca mówił, ze powinny być ok 0,5 nr większe od normalnych. Ja mam nike, które akurat maja taki sam nr jak moje codzienne buty, ale przymierzałam buty z adidasa 38 i były za małe.

      OdpowiedzUsuń