poniedziałek, 13 maja 2013

Shape vs. Women´s health

W dzisiejszym poscie troche o gazetach .

Przyznam sie, ze zanim zaczelam trenowac z Ewa Chodakowska nie czytalam zadnych magazynow typu Shape , etc.
Przy zakupie magazynu Shape aby dostac plyte, zainteresowalam sie rowniez trescia.
Obecnie jestem posiadaczka Shape i Women´s health.
Ostatnie wydania majowe sa dosyc ciekawe zaczne moze od Shape:

Shape



 Wydanie majowe kupilam tylko ze wzgledu na plyte Ewy.(kupila mi wlasciwie siostra, i mi wyslala do Niemiec ). Poza Plyta Ewy, byl rowniez dodatek Adidas, z trendami na wiosne/lato 2013. Bardzo spodobala mi sie ta kolekcja. A na dodatek na wielu fotkach byla Ewa.

Jesli chodzi o akrtykuly, to zainteresowal mnie glownie artykul o przyrzadzaniu posilkow do pracy. Autorzy artukuly radza nam, abysmy w czasie pracy zawsze cos jedli, a nie przez 8 h glodowali. Sa przyklady sniadan i mini-obiadow.


No i na koniec gwozdz programu, czyli plyta Ewy.

 

Women´s health

Cena: 7,99 PLN
 
Women´s health kupilam tylko dla tego, iz na wielu blogach dziewczyny pisaly ze pojawil sie na polskim rynku. Jestem zadowolona z tresci. Nie przeszkadza mi ilosc reklam. jedyne co mi sie nie spodobalo to dzial MODA. jesli bylaby to moda sportowa, to OK. Ale mysle ze w gazecie o zdrowiu, nie potrzebujemy mody.
Zaintereswoal mnie artykul o skorze, w ktorej wautorzy wyjasniaja, jak zmienia sie nasza skora wraz z wiekiem, i jak zapobiegac pewnym niekorzystnym zmianom.
Na wielu blogach, dziewczyny skarzyly sie, ze za malo jest cwiczen w gazecie. Rzeczywiscie nie ma ich zbyt wiele. Ja raczej nie przykladam wagi do cwiczen na obrazkach. Jednak wole plyty, niz zdjecia.


 
Podsumowujac, Women´s haelth bardziej mi sie podoba niz Shape. Jest tu wiecej krotkich ciekawostek i ciekawych obszerniejszych artykulow. Wydanie jest rowniez obszerne, ponad 120 stron, i za to wszystko niecale 8 zlotych. Przeczytanie gazety zabiera rowniez znacznie wiecej czasu niz Shape.  Zapewne kazda z nas znajdzie w kazdej z gazet cos dla siebie. Ja sama kupilabym WH ze wzgledu na wieksza ilosc tresci zdrowotnych, Shape z kolei to bardziej cwiczenia, dieta.
 
c.d.n.
Pozdrawiam
Kinga
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz