poniedziałek, 3 grudnia 2012

Trening z Ewa Chodakowska i juz po krzyku :)

Za soba mam juz 6 treningow z Ewa Chodakowska. Killer okazal sie dla mnie za trudny, dlatego zaczelam ze Skalpelem.Planuje trenowac ze skalpelem tak jak podaje Ewa na plycie 4 tygodnie, a potem przerzuce sie na killera. Mam nadzieje, ze dam rade wykonac cwiczenia killerowe.
Skalpel bardzo mi sie podoba. Sa dwa cwiczenia, ktorych nie lubie, gdyz sa dla mnie ciezkie do wykonania, ale mysle, ze z czasem bedzie latwiej.
Moim najbardziej nielubianym cwiczeniem jest pozycja na brzuchu i podnoszenie nog do gory, rozchylanie nog, a na koniec nozyce na brzuchu.
 
Drugim neilubianym przeze mnie cwiczeniem jest wypad nogi w tyl i podnoszenie jej. Nie wiem dlaczego, ale bola mnie kolana podczas tego cwiczenia. Teraz juz mniej, ale na pczatku bylo to dosyc bolesne.

 
Wmawiam sobie, ze jesli bede systematycznie trenowac, to i te cwiczenia beda dla mnie lzejsze.
Mam na celu zrzucenie 3 kg do swiat Bozego Narodzenia. Chce, aby moj brzuch byl plaskim a posladki mniej galerowate. Poza tym zalezy mi na lepszej kondycji, abym nie meczyla sie zbyt szybko.
c.d.n
Pozdrawiam
Kinga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz